Saint Kevork Armenian Apostolic Church of Oregon

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Home Worship Sermons Sermon 12-25-2013

Sermon 12-25-2013

Christmas and Theophany

argaiv1170


The Armenian Apostolic Church and the Armenian people will soon be celebrating the most important Christian holidays, Christmas.

Gospels of Matthew and Luke recount the events of the birth of the Savior of mankind, in humble circumstances in Bethlehem.  The Gospel of Luke tells the story of how Joseph and Mary were in Bethlehem, and how it came to be that the Savior and king of the world was born in humble conditions in a manger.  It also tells how the signs of the Savior's birth were seen in the stars by the Magi, who were too far away to the east of the manger, but came and offered their gifts to the baby Jesus gold , frankincense and myrrh .

With the birth of the Son of God, begins the sacraments of salvation for humanity, which continued with the sermons, miracles and healings of the Lord, and was completed with his crucifixion and resurrection.

 

Christmas represents the birth of the Christian soul, and Christ’s teaching to us is to become a new person is a spiritual joy and delight for us all.

Christian churches celebrate Christmas on the true dates of the evening of January 5th and on January 6th.  While other Churches have for various reasons changed the date to December 25 , the Armenian Church has stayed true to tradition . 

The Armenian Church celebrates Christmas beginning on the evening of January 5 with the lighting of the candles.  The Liturgy of ‘Chragaluits’ (lighting of the candles) occurs before Christmas and during Easter.  The Liturgy of the Candle Lighting indicates the good news of Christmas, and it is customary for people to take the burned candles to their homes.

 On the morning of January 6th, we celebrate the Liturgy of Christmas.  Along with Christmas, the Theophany (meaning appearance of God to humanity) is celebrated.  The Gospel tells us when Christ was baptized in the river Jordan, the Holy Spirit in the form of a dove descended from heaven, and the voice of God the Father was heard announcing to humanity that Jesus is the Son of God.  On January 6th, after the Liturgy, the ceremony of Blessed Water (‘Chrorhneq’) is performed to represent the Theophany and Baptism of Jesus.  The priest blesses the water which is then which is then distributed to the people as a blessing. 

Christmas has special dishes which are prepared and served on  January 5 and 6, such as rice with raisins (‘chashern Plov’),and  fried greens and fish. 

Unfortunately, our modern-day Christmas celebrations ignore the spiritual and emphasize the material, and Christmas has become a holiday of gift giving and receiving gifts, and is losing its spiritual purpose.  Our request is to make this day, a great spiritual holiday, to celebrate the birth of our soul and our faith, a holiday of the birth of our faith.

I congratulate you all on the occasion of this Christmas, and pray that the newborn Jesus, with the light of His faith will heal our hearts and souls.

 Amen, Merry Christmas. Christ is Born and Revealed

Father Yeremia, Parish Priest of St. Kevork Church in Portland

 

Սուրբ Ծնունդ եւ Աստվածհայտնություն

Հայ Առաքելական Եկեղեցին եւ հայ ժողովուրդը պատրաստվում է տոնելու քրիստոնեական ամենակարեւոր տոներից մեկը, որ կոչվում է Սուրբ Ծնունդ։

Մատթեոսի եւ Ղուկասի Ավետարանները պատմում են, թե ինչպես եւ ուր, ինչպիսի պայմաններում ծնվեց մարդկության Փրկիչը։ Բեթղեհեմի այրի մեջ, համեստ պայմաններում ծնվեց Արքան, Աստծո Որդին։ Ղուկասի Ավետարանը պատմում է, թե ինչպես Հովսեփը եւ Մարիամը գտնվում էին Բեթղեհեմում եւ պանդոկներում տեղ չլինելու պտճառով գիշերում են քարայրում, ընտանի կենդանիների կողքին։ Աշխարհի Փրկչի եւ Արքայի Ծնունդը չի ազդարարվում աշխարհով մեկ ի լուր ամենքի։ Այդ մասին իմանում են հովիվները, որոնք իրենց ոչխարներին էին արածեցնում։ Հրեշտակների գնդերը երկնքում երեւալով հովիվներին են փոխանցում Փրկչի Ծննդյան ավետիսը ասելով․,,Փառք ի բարձունս Աստուծոյ, եւ յերկիր խաղաղութիւն ի մարդիկ հաճութիւն,,։ Փրկչի Ծննդյան նշանը աստղի ձեւով երեւում է նաեւ մոգերին, որոնք արեւելքից երկար ճանապարհ անցնելով հասնում են քարայրը եւ իրենց նվերները մատուցում նորածին Հիսուսին՝ ոսկի, կնդրուկ եւ զմուռս։

Աստծո Որդու ծնունդով սկսվում է մարդկության փրկագործության խորդուրդը, որ պիտի շարունակվեր Տիրոջ քարոզությամբ, պատգամներով, հրաշքներով ու բժշկություններով, եւ ամբողջանար Խաչելությամբ եւ Հարությամբ։

Սուրբ Ծնունդը քրիստոնյայի հոգու ծնունդն է, նրա նոր մարդ դառնալու խորհուրդն է, որը մեզ բոլորիս այս օրերին հոգեւոր ուրախության եւ բերկրանքի առիթ է դառնում։

Սուրբ Ծնունդը քրիստոնեական եկեղեցիների մեջ ունի իր տոնելու անշարժ օրը։   Նախնական Ընդհանրական Եկեղեցին Սուրբ Ծնունդը տոնում էր հունվար  5-ի երեկոյան եւ հունվար 6-ին: Բայց Հռոմը,Կաթոլիկ Եկեղեցին ինչ-ինչ պատճառներով փոխեց այդ օրը դարձնելով դեկտեմբերի 25-ին։ Իսկ Հայ Եկեղեցին հարազատ մնաց ավանդությանը եւ չփոխեց օրը։

Հայ Եկեղեցում Սուրբ Ծնունդը սկսվում է տոնել հունվարի 5-ին երեկոյան եւ ապա 6-ի առավոտյան Պատարագով։ Հունվարի 5-ի երեկոյան մատուցվում է Ճրագալույցի Պատարագ։ Ճրագալույց նշանակում է ճրագները, լույսերը վառել։ Հայ Եկեղեցին ունի Ճրագալույցի երկու Պատարագ, երկրորդը մատուցվում է Սուրբ Զատկին։ Ճրագալույցի Պատարագի ժամանակ հավատացյալներն տրվում է Սուրբ Ծննդյան ավետիսը եւ բոլորը մոմերր վառած տանում են իրենց տուն։ Հունվարի 6-ին մատուցվում է Սուրբ Ծննդյան Պատարագը։ Սուրբ Ծննդյան հետ Հայ Եկեղեցին նշում է նաեւ Տիրոջ Աստվածհայտնությունը, որպես Աստված մարդկանց հայտնվելու իրողությունը։ Ավետարանը պատմում է, թե ինչպես Քրիստոսի Հորդանանում մկրտվելու ժամանակ երկնքից Սուրբ Հոգին աղավնու ձեւով իջավ նրա վրա եւ լսվեց Հայր Աստծո ձայնը, որով մրդկությանը հայտնի դարձավ Հիսուսի Աստծո Որդի լինելը։ Հունվարի 6-ին Պատարագից հետո Աստվածհայտնության եւ մկրտության հիշատակությունը կատարվում է Ջրօրհնեքի միջոցով։ Քահանան խաչով եւ մյուռոնով օրհնում է ջուրը, որն էլ բաժանվում է ժողովրդին,որպես օրհնություն։

Սուրբ Ծնունդը ունի նաեւ իր հատուկ կերակուրները, որոնք պատրաստվում եւ մատուցվում են հունվարի 5-ի երեկոյան եւ 6-ին։ Այդ ճաշերն են չամիչով փլավը, տապակած կանաչեղենը եւ ձուկը։

Սուրբ Ծնունդը Հայ Եկեղեցու հինգ տաղավար տոներից առաջինն է։ Բոլոր տաղավար տոներին հաջորդող օրը մեռելոց հիշատակության օր է։ Սուրբ Ծնունդի հաջորդ օրն էլ Մեռելոց հիշատակության օր է։ Հավատացյալները այցելում են գերեզման, քահանա հրավիրում, հոգեհանգիստ անում եւ իրենց հարազատների հոգիներին փոխանցում Սուրբ Ծննդյան ավետիսը։

Դժբախտաբար, մեր օրերում Սուրբ Ծննդյան տոնը շատ հաճախ դուրս է գալիս իր հոգեւոր սահմաններից եւ ժողովրդի համար ավելի նյութական տոն դառնում։ Տոնը դառնում է առեւտուր, նվեր տալու եւ նվեր ստանալու սպասում, այն կորցնում է իր հոգեւոր բովանդակությունը։ Մեր խնդրանքն է, որպեսզի այս մեծ հոգեւոր տոնը լինի մեր հոգու ծննդյան տոնը, մեր հավատքի ծննդյան տոնը։

Այս մտայնությամբ եւ գաղափարով շնորհավորում ենք բոլորիդ Սուրբ Ծննդյան առիթով, աղոթում, որ նորածին Հիսուսը իր հավատքի լույսով ջերմացնի մեր հոգիները եւ սրտերը։ Ամեն։

Շորհավոր Նոր Տարի եւ Սուրբ Ծնունդ։

Քրիստոս Ծնաւ եւ յայտնեցաւ:

 

Տեր Երեմիա քահանա Խաչատրյան

Պորտլանդի Սուրբ Գէորգ Եկեղեցու Հոգեւոր Հովիվ

 

 

 

St. Kevork Armenian Apostolic Church of Oregon  |   9215 SE Church St., Clackamas OR  97015  |  503 656-9144  |   map & directions  |  email: info@oregonarmenianchurch.comwebsite administrator  |  home